Telefon Centrala: (32) 301 88 99

Doradca Klienta Serwisu Mechanicznego

Opis stanowiska:

  • kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu i części w oparciu o ustalone zasady i procedury marki Renault i Hyundai,
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • diagnoza potrzeb Klientów, zarządzanie procesem ofertowania, finalizację procesu sprzedaży usługi serwisowej i części,
  • nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw oraz świadczonych usług, zamawianie części.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego technicznego,
  • znajomości zagadnień technicznych związanych z prowadzeniem napraw samochodów osobowych,
  • prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny),
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętności sprzedażowych i prezentacyjnych,
  • dużego zaangażowania i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • ROZWÓJ OSOBISTY,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.

Pola oznaczone (*) są wymagane.